середа, 20 травня 2020 р.

Станьте голосом заручників Кремля

Ми потроху виходимо із карантину, натомість Росія впевнено увірвалася у трійку лідерів за кількістю хворих на коронавірус. У цю статистику включений окупований Крим, сором’язливо “забутий” окупований Донбас, але, вочевидь, ситуація там не краща.
В особливій небезпеці знаходяться тисячі незаконно ув’язнених українців в Росії та на окупованих нею територіях. Їх утримують в антисанітарних умовах, в переповнених камерах, без медичної допомоги, без можливості просто помити руки. У Донецькому СІЗО на 10 посту люди місяцями сидять у підвалі без доступу денного світла, де по підлозі бігають щури і тече каналізація. 

Прямо зараз учасники глобальної акції #PrisonersVoice (попередня назва #SaveOlegSentsov) проводять адвокаційну роботу в ООН, ОБСЄ, ЄС, Раді Європи та урядах різних країн. Але міжнародні “двигуни” не запрацюють без додаткової енергії. Ми маємо їх переконати, що активного включення у справу звільнення заручників Кремля прямо зараз вимагають десятки тисяч людей. 
Саме тому ми створили онлайн-петицію українською, російською та англійською мовами.
У тюрмі людина не може захистити себе сама. Ми закликаємо вас доєднатися до глобальної акції #PrisonersVoice та стати голосом заручників Кремля!
Що ви можете зробити:
  • підписати петицію будь-якою мовою (не забудьте поставити галочку “залишатися в курсі новин кампанії”)
  • переслати цей пост своїм друзям, родичам і близьким
  • закликати підписати петицію та дати посилання у соціальних мережах
  • стати волонтером кампанії та для цього заповнити гугл-форму  https://cutt.ly/hyQkkBM

Чи зверне світ увагу під час глобальної пандемії на проблему заручників Кремля, якщо цю петицію підпишуть сотні людей? Очевидно, що ні. А якщо десятки тисяч? Досвід Сенцова, Бекірова, Балуха та Асєєва доводить, що так. Чи здатні ми на це? Як і раніше - тільки  спільними зусиллями!--

Олександра Матвійчук
координаторка глобальної акції #PrisonersVoice

1 коментар:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. У мене колись були труднощі у фінансуванні мого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою lfdsloans@outlook.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ВідповістиВидалити